Подаркологія

Існує сучасна наука, яка займається тим, як допомогти нам із вибором подарунка. Ця наука зветься «Подаркологія». Зараз вона знаходиться на піку свого розвитку і спрямована на те, щоб допомогти людям правильно вибрати подарунок, заощадити час та сили на пошуки потрібної речі. Подарокологія, як, зрештою, і будь-яка інша наука, покликана полегшувати життя і радувати людей своїми плодами. Недарма з'явилася така наука, оскільки покликана допомагати людям і приносити їм радість. Оскільки ця наука досить молода, було б доречно трохи розповісти Вам про неї. Існує 21 підхід до вибору подарунка. Залежно від цього, всі подарунки ділять на групи. Але це групи не рівномірні. Найбільше виділяють 10 груп подарунків: 1) заповітні 2) ексклюзивні 3) жартівливі 4) колекційні 5) корисні 6) ідентичні 7) символічні 8) асоціативні 9) колективні 10) подарунки, які пов'язані з хобі Ці групи є основними, але існує ще групи про які варто згадати.

  • Художні (твори мистецтва – це можуть бути як світові шедеври, так і роботи невідомих авторів
  • Яскраві (подарунки, пов'язані з певним містом чи селищем, найчастіше призначені для іноземців або іногородніх)
  • Раритетні (давно створені речі, які мають певну цінність для окремих людей)
  • Передаровані (речі, що належали іншій людині, подаровані на щастя або як пам'ять)
  • їстівні (торти: покупні або власного виготовлення; вина, цукерки, печиво)
  • Сезонні (подарунки, які модні та актуальні лише у певний сезон)
  • Інтимні (предмети, які дарують один одному закохані)
  • Поліграфічні (різні листівки, плакати)
  • Королівські (найчастіше це шалено дорогі ювелірні вироби)

Запам'ятайте, що подарунок має бути одночасно недорогим, оригінальним і збігається з інтересами та очікуваннями іменинника