Дякуємо за Ваш вибір покупки у нашому Інтернет-магазині. Основним нашим завданням є оперативність доставки, тому наші менеджери докладуть максимальних зусиль, щоб ваше замовлення було доставлено у стислий термін.
Оформлення замовлення
Замовити товар можна:
- Через сайт: поклавши товар у кошик та заповнивши форму замовлення (Таким чином оформлення замовлення можна здійснити 24 години на добу 7 днів на тиждень, менеджер з Вами зв'яжеться у найкоротші терміни). Якщо замовлення оформлено з 9.00 до 17.50 з понеділка по п'ятницю Вам передзвонять того ж дня, якщо замовлення оформлено після 17.50, дзвінок менеджера надійде наступного дня.
- За телефонами: (073) 129-89-67
МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ ВІД 5 ГРН !!!
Способи оплати
- Оплата готівкою при отриманні товару .
Оплата відбувається за фактом одержання товару. Також ми можемо доставити і вручити подарунок, а кур'єр заїде до Вас за оплатою. Оплата кур'єру готівкою при отриманні товару. Доставка здійснюється протягом 1-2 днів у зручний для Вас час. Даний вид оплати діє лише по м. Києву та Київській області. - Безготівковий розрахунок .
Оплата провадиться за виписаним рахунком без ПДВ. Замовлення буде надіслано після надходження платежу на наш розрахунковий рахунок. Усі необхідні фінансові документи (рахунок-фактура, видаткова накладна) будуть надані Вам разом із товаром. - Безготівковий розрахунок (на картку Приват банку) .
Дуже зручний та швидкий спосіб оплати, оскільки він заощаджує Ваш час та гроші. Сплатити виставлений рахунок можна: використовуючи систему Приват 24, скориставшись послугами найближчого до Вас банку (зверніть увагу, може стягуватися комісія), скориставшись послугами терміналу з прийому платежів (зверніть увагу, може стягуватися комісія).
Доставка товару
Доставка по Києву виконується з понеділка до п'ятниці.
Для того, щоб подарунок був доставлений вчасно, ми просимо Вас вказувати точну адресу, код дверей, ім'я та прізвище одержувача, телефон або будь-яку іншу інформацію, яка може допомогти доставити подарунок.
Можливі такі варіанти доставки по Києву:
- Стандартна доставка по Києву – вартість 200 грн. Доставка здійснюється за умови наявності товару на складі постачальника та надходження замовлення до 10.30 того ж дня.
- Термінова доставка по Києву – вартість 200 грн. Доставка здійснюється за умови наявності товару на складі постачальника, можливість доставки того ж дня уточнюйте у менеджера.
- Надстрокова доставка по Києву - вартість 200 грн. Доставка в найкоротші терміни - протягом 2-3 годин (з моменту вручення замовлення кур'єру). Замовлення виконується у разі наявності товару у постачальника на складі у Києві.
- Доставка в ранковий час-вартість від 200 грн (прораховується менеджером індивідуально). Доставка в ранковий час можлива тільки при попередньому погодженні з менеджером, незалежно від того, в який день здійснюється доставка ( того ж дня, на наступний або через кілька днів), якщо доставка виконується до 12 годин мінімальна вартість доставки 200 грн.
- Термінова та надстрокова доставка об'ємних замовлень (вага понад 7 кг та з розмірами понад 40х40х40см) прораховується менеджером індивідуально, залежно від бажаного часу доставки та віддаленості від нашого офісу.
Можливі варіанти доставки по Україні:
З метою економії, можливо зробити передоплату на картку Приват банку та у разі суми замовлення від 3500 грн отримати безкоштовну доставку (Це правило не стосується акційних товарів!!!)
- Післяплатою. Доставка здійснюється кур'єрськими службами та транспортними компаніями (Нова Пошта, Інтайм, Автолюкс, Укрпошта, Делівері): розрахунок за товар, вартість пересилки та комісія за повернення грошей назад здійснюється у відділенні кур'єрської служби.
www.novaposhta.ua/
www.ukrposhta.com/
(У разі відправки посилку попередньо потрібно сплатити, оскільки відсутній післяплата) - Надсилання після передоплати. Економний спосіб пересилання, оскільки виключено комісію за повернення грошей відправнику. У такому випадку Ви оплачуєте товар зручним для Вас способом, після чого Вам потрібно буде лише оплатити пересилання у Ваше місто та забрати посилку. Також можна сплатити вартість товару і пересилання відразу, для цього потрібно, щоб наш менеджер прорахував пересилку кур'єрською службою, після чого буде озвучена остаточна вартість (вартість товару+пересилання). Відправки здійснюються наступними службами (Нова Пошта, Укрпошта).
Повернення та обмін товару
- Перед тим, як прийняти товар, потрібно перевірити товар на наявність дефектів, працездатність, комплектність поставки та відповідність характеристикам, заявленим на сайті.
- Кур'єр, який доставить вам замовлення, не має необхідної кваліфікації і не зможе проконсультувати вас щодо отриманого товару. Кур'єри не встановлюють та не підключають технічні прилади. Однак після доставки ви маєте право вимагати увімкнути пристрій для перевірки працездатності. При цьому слід врахувати, що перед першим увімкненням пристрій повинен перебувати в приміщенні протягом 2-6 годин, щоб його температура зрівнялася з кімнатною.
- В окремих випадках опис товару на сайті може містити неточності. Тому перед включенням пристрою не зайвим буде перевірити його основні характеристики по інструкції, що додається.
- Після оплати кур'єр повинен видати вам товарний чек (за винятком випадків, коли товар та послуги доставки були оплачені за безготівковим розрахунком або банківським переказом), гарантійний талон з усіма необхідними печатками.
- Повернення або обмін товару провадиться у нашому офісі за адресою м. Київ, вул. Дружківська 10 згідно із Законом України «Про захист прав споживачів:
а) У яких випадках гарантія не надається?
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті якщо:
1) порушено збереження гарантійних пломб
; 2) є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних ; 3 )
дій покупця або третіх осіб ; несанкціоноване розтин, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схему товару 6) неправильно заповнено гарантійний талон 7) серійний номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерт або не може бути встановлений
б) Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
1) природне зношування або вичерпання ресурсу
2) випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
3) пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ) )
4) пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі або неправильним
5) підключенням до електромережі
6) ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів
7) ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації
8) програмне забезпечення, яке не входить до комплекту виробу
9) збереження інформації на жорсткому диску
в) Відповідно до статті 9 Закону України "Про захист прав споживачів". Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
До таких товарів відносяться:
1) перо пухові вироби
2) дитячі іграшки м'які
3) дитячі іграшки гумові надувні
4) рукавички
5) тюлегардинні та мереживні полотна
6) білизна настільна
7) білизна постільна
8) панчішно-шкарпеткові вироби
9) друковані видання
10 із записом
11) товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
12) товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
13) продовольчі товари (дитяче харчування тощо). )